poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nowa przygoda, a mianowicie BLOGowanie :)

Cześć wszystkim! :)

Może zacznę od krótkiego przedstawienia swojej osoby. Mam na imię Natalia i za miesiąc skończę 22 lata. Interesuję się psychologią i modą. Uwielbiam oglądać horrory i głupawe komedie, czytać książki psychologiczne i słuchać muzyki. Od dawna w mojej głowie rodził się pomysł pisania bloga, ale zawsze jakoś odwlekało się to w czasie. Nie do końca wiedziałam o czym chcę pisać, co jest ważne, a co nie i czy w ogóle warto się za to zabierać. Tematyką mojego bloga będzie ODCHUDZANIE szeroko pojęte. Od jutra ostro zabieram się za siebie, bo tak naprawdę dopiero dzisiaj uświadomiłam sobie jak bardzo się zaniedbałam. Kilogramy przyszły nie wiadomo kiedy i nie wiadomo skąd. Będę tutaj opisywać moją drogę do pozbycia się tych nadprogramowych kilogramów. W głębi serca liczę na to, że ten blog pomoże mi wytrwać w tym postanowieniu i będzie w pewnym sensie moją motywacją do dalszego odchudzania i walki o idealne, szczupłe ciało. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które mnie w tej walce będą wspierać i takie, które do mnie dołączą. W kupie raźniej, więc jeżeli ktoś z Was również chciałby zrzucić swój nadbagaż to zapraszam :) Będę wdzięczna za wszelakie rady i opinie co do diet i ćwiczeń. Nie jestem w tej kwestii ekspertem, więc będę na sobie eksperymentować i mam nadzieję, że owe eksperymenty dadzą oczekiwane efekty. Zdaję sobie sprawę, że odchudzanie to długotrwały proces i nie osiągnę tego co chcę w kilka dni. Ale "Nie rezygnujmy z marzeń, tylko dlatego, że ich osiągnięcie wymaga czasu ... Czas i tak upłynie".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad :-)