środa, 29 stycznia 2014

Jakie obuwie i odzież sportową wybrać? POMOCY!

W najbliższych dniach planuję maraton po sklepach w poszukiwaniu odzieży i butów sportowych. Chcę zapisać się na siłownię i potrzebuję stroju, który sprawdzi się idealnie podczas ćwiczeń i dodatkowo będzie ładnie wyglądał. Czy ktoś może mi polecić co powinnam wybrać? Zwłaszcza jeżeli chodzi o obuwie sportowe, to jakie buty są najlepsze do ćwiczeń? Ktoś z was ma i może polecić coś? Będę wdzięczna :)
Tymczasem uciekam poćwiczyć. Dzisiaj czeka na mnie skalpel :D

idealny brzusio :) też będę kiedyś taki mieć :)

3 komentarze:

  1. Polecam Nike Air Max, mam i sprawdzają się świetnie :) Powodzenia w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja kupiłam w lidlu za 55zl i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam buty z jakiejś wyprzedaży w którymś z tych sklepów typu tesco czy lidl i tak jak poprzedniczka jestem zadowolona, po prostu szkoda byłoby mi pieniędzy za profesjonalne buty za ~ 200zł, skoro takie też są dobre, trzymają już 2 rok i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad :-)