piątek, 7 lutego 2014

Moje śniadanie :)

Na początek koniecznie muszę się pochwalić. Zdałam już dwa egzaminy, te najtrudniejsze. Przede mną jeszcze dwa, ale mam nadzieję, że pójdzie gładko. A teraz do rzeczy.


Każdy wie, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Zapewnia nam siłę i energię na cały dzień i dostarcza paliwa niezbędnego do pobudzenia ciała i umysłu. Jednak wiedza wiedzą, a nawyki nawykami. Często zapominamy o zjedzeniu śniadania. Pośpiech sprawia, że po prostu nie mamy na to czasu. Jestem strasznym śpiochem i wiem jak ciężko jest rano wstać te 5-10 minut wcześniej, aby spokojnie usiąść i zjeść pożywny posiłek. Kiedyś miałam z tym straszne problemy, ale teraz nie wyobrażam już sobie normalnego funkcjonowania w ciągu dnia bez uprzedniego zjedzenia śniadania.
Ważne jest nie tylko to, że jemy, ale także to, co jemy. Śniadanie powinno być pożywne, dostarczać potrzebnych wartości odżywczych i przede wszystkim powinno smakować. Jedzenie jest jedną z najprzyjemniejszych codziennych czynności, więc powinniśmy jeść to, co lubimy, co nam smakuje, pamiętając jednak o podstawowych zasadach zdrowego odżywiania. 


Co ja jem na śniadanie:
Najczęściej mój pierwszy posiłek stanowią płatki kukurydziane Nestle Corn Flakes bądź Nestle Fitness, z mlekiem 0,5% bądź jogurtem. Takie śniadanie nie wymaga czasu - jest szybkie, proste i smaczne. Do tego obowiązkowo szklanka soku albo czerwonej herbaty. Jak nie płatki, to na śniadanie przygotowuję sobie dwie kanapki z chlebem razowym, szynką, ogórkiem lub pomidorem albo, kiedy naprawdę nie mam już czasu, jem na szybko jogurt. Po tak skomponowanym posiłku mogę śmiało rozpoczynać kolejny dzień, jestem pełna sił, energii i zapału do pracy.

A Wy co jecie na śniadanie?

A gdyby śniadanie przynosił mi taki przystojniak, to zjadłabym wszystko. nawet musli z rodzynkami, których nie cierpię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad :-)